Spannend de eerste keer.....

10 juni 2017 - Delfgauw, Nederland

Vandaag gaat het gebeuren de PiWiTiPi gaat een tent worden althans dat hopen we... De chef volgeladen met benodigdheden en opweg naar een stukje groen bij ons in de buurt.
Gaat het goed komen heb ik alle hoeken wel goed uitgerekend geen fouten gemaakt etc. Twee carbon masten meegenomen om de juiste hoogte te bepalen ''in het werk meten'' volgens de uitslag van de tent 232cm. Eerste poging op 235 gaat redelijk goed. Het uitzetten van de 8 hoek moesten wij een paar keer proberen eerst de radius op 215 gezet dit bleek niet goed te werken helaas. Na een aantal pogingen toch maar de uitslag aangehouden 190 cm dit bleek de juiste maatvoering te zijn. Deze mag er zijn :)
Ook de tentstok (carbon proefmast) op 232 cm  gezaagd en ja hoor alles klopt helemaal gelukkig toch spannend de eerste keer.

Nu hadden wij dynema koord 2 mm besteld ruim 60 meter dit blijkt toch te weinig te zijn als we ook nog een luifel willen maken.

We hadden een oude tarp bij ons om te testen en te meten, nu een aardig idee om een makkelijke luifel te maken die ons tegen de regen en zon kan beschermen.

Kortom tot nu toe erg tevreden